Monday, September 1, 2008

Jön Gustav


Egyre jobban foglalkozik a világsajtó, a Közép-Amerikát fenyegető Gustav hurrikánnal. Gustav trópusi viharként indult és hurrikánná nőtte ki magát. Lecsapott Haitire, Dominikai Köztársaságra, Jamaicára és Kubára is. Holnapra várják az Egyesült Államokba. Már megkezdődtek a kitelepítések New Orleansból, de a figyelmeztetések ellenére még mindig néhány ezren nem hajlandóak elhagyni a várost. Nem értem miért. A polgármesterük figyelmeztette őket,hogy az évszázad viharára lehet számítani. Nem értem miért nem mennek.. Habár ma már azt is hallottam, hogy kicsit eltúlozzák, mivel próbálnak tanulni a 3 évvel ezelőtti hibájukból (Katrina), amikor kevésbé voltak felkészülve. Nem tudom pontosan, a többi veszélyeztetett állam hogy áll (Texas, Mississippi, Florida), de főleg New Orleansszal foglalkoznak, pedig hát Louisianában nemcsak New Orleans az egyetlen város. Kíváncsi lennék, mi a helyzet a többi várossal, de még a cnn sem irt különösebben róluk. Jobban utánanézni meg nem akaródzott. Hát akkor holnap már többet tudunk, reméljük tényleg csak túloznak és különösebb veszélyek nélkül túl lesznek rajta. Egyébként nem is gondoltam, hogy már a G betűnél járnak. Hányszor mehetett már körbe az ABC? Mikor jön III.Gustav ? :)
UPDATE: Ezt még tegnap este fel akartam tenni, nem működött az internetem, csak most tudtam bejelentkezni... Hát újdonság csak annyi eddig, hogy már elérte Mexicót is... Várunk tovább...

No comments: