Tuesday, September 16, 2008

LOST


A napokban fejeztem be a Lost sorozat nézését, az első 2 évad, és a második 2 évad közötti rövid szünettel. Annyit tudni kell, az egészet, csak idén tavasszal kezdtem el. Az első évad tetszett, ezért is folytattam a második évaddal. Szerintem az első évaddal a készítők valami másat akartak kezdeni, csak aztán másfelé fordult az egész sorozat (pl. jegesmedve… „what is this island?”). A második kicsit nagyon húzódásossá sikeredett, de ennek ellenére folytattam volna, ha nem jön közbe valami a számítógépemmel, ami arra kényszeríttet, hogy 3 hónapig nem is törődtem a sorozattal. Nem is hiányzott. Meg hát tanultam. Aztán szeptember elején nekiindultam a 3. évadnak. Olyannyira, hogy nem tudtam abba hagyni. Szerintem mind a harmadik, mind a negyedik évad kiváló volt. Kivéve valami 1-2 részt a harmadikban, amikor befejezték valami nagyon érdekes fordulattal a részt, aztán valami unalmasnak talán nem is mondható flashback következett az egész következő részben. Viszont azt meg kell jegyezni, hogy a 3. évad mindenképp Sawyer éve lett :) (valaki tudja, mire gondolok). Aztán a negyedik évadra valóban kitettek magukért a készítők. Akkoriban volt az, hogy már mindenkinek elege volt egy kicsit a Lostból (ha jól tudom), mindenki szerint már agyon volt húzva. Azért is kezdték a sorozatot újra adni csak tavasszal, ami talán - az általában vett - sorozatrajongóknak nagy megváltás lehetett, mert addigra már néhány hónapja szárazon lehettek sorozatokból, az írók sztrájkja miatt. A negyedikre bele tették aztán azt a csavart, hogy már hazaértek, de gyakorlatilag még az egész évad a szigeten játszódott. Az 5. meg hát ugye tudjuk: „We have to go back” elven következik februárban.

No comments: