Sunday, September 28, 2008

Singapore - F1


Ma lement a forma 1 Singapore-i futama. Eléggé érdekes volt. Nem akarok róla túl sokat írni, eléggé nagy érdeklődéssel vártam, első éjszakai futam, szép helyen. Elég döcögősen indult, azt hittem unalmas kis futamocskának nézünk elébe... Erre vagy 15 kör után, kezdődtek az vicces és kevésbé vicces jelenetek :). Csak annyit akarok írni rőla, hogy szerintem ennek a futamnak a megrendezése csakis marketing szempontból volt jelentős, egyébiránt elég felkészületlenek voltak a szervezők, nyilvánvalóan. Persze megemlíthetem Massa tankolócső elhúzását plusz még egy kollégája majdnem megismételte a húzást. Ami a legjobb, Barrichello kiesett, bement közel a nézőkhöz és miután lepacsizott velük a vízbe dobta a maszkját ("Earthdream autót vezet, és bedobja a folyóba a maszkját") - szép.
Hát kb. ennyit akartam erről írni.

No comments: